Keurig verzorgd, goed geregeld!
Het woord "uitmuntend" vind ik hier vreemd. Alles is naar wens geregeld. Zeer aan te bevelen!! Ondanks natuurlijk het droevige afscheid. Fijne beslotenheid.
Na de begrafenis van mijn vader wist ik dat als mijn moeder zou overlijden, ik direct Edward weer zou bellen!
Wij danken Jolanda voor haar professionele en warme begeleiding en verzorging, de locatie was warm en mooi.
Wij hebben ons zeer prettig gevoeld bij de gehele begleiding van de uitvaart. Het voelde als een warme deken om ons heen in deze moelijke tijd.
Professioneel, doortastend en ondersteunend in raad en daad.
Dank voor de begeleiding.
Edward heeft ons op een hele fijne en prettige manier geholpen in deze moeilijke tijd. Zeer prettig in de omgang en volledig vertrouwd.
Wij zijn meer dan tevreden over de hele gang van zaken rond de uitvaart. Saskia heeft ons fantastisch begeleid, niets was haar teveel, heel liefdevol.
Dank jullie wel voor de fijne ondersteuning.
Graag willen we Saskia en Anneke super bedanken voor de goede en liefdevolle begeleiding van onze vader. Ook de mensen die de eerste zorg hebben verleend, was super fijn en liefdevol. Onze dank is heel groot!!
De medewerkster van Van Der Helm & Schols heeft ons alle zorgen en deadlines uit handen gegeven. Wij konden volledig op haar vertrouwen.
Snel geholpen bij eerste contact en erg meelevend en meedenkend bij alles wat erbij komt kijken.
Er is zo goed met ons meegedacht. En precies hoe we het voor ogen hadden is alles gegaan. Van minuut 1 tot de laatste minuten.
De uitvaart was bij Hijdra en daarna een stille crematie. Alle lof voor Jolanda!
Het geheel is respectvol, netjes en in goed overleg gegaan. Wij zijn heel dankbaar voor deze uitvaart.